Sauna

Nabízíme Vám komorní prostředí sauny s kapacitou do 4 osob, kterou je možné si rezervovat buď celou a budete mít jisté naprosté soukromí nebo si rezervujete jen patřičný počet osob, v tomto případě se však můžete v sauně potkat i s jiným klientem.

Saunování má především preventivní účinek. Kdo by nechtěl být odolný proti virózám a nachlazení. Při saunování se vlastně v těle navodí stav tzv. umělé horečky, kdy vzroste tělesná teplota a tím naše imunita začne likvidovat všechny nežádoucí vetřelce z řad bakterií, ať o nich víme, či ne.
Za půl hodiny saunování se z těla vyloučí tolik odpadu, kolik naše ledviny zpracují za 24 hodin. Mimo to se podpoří krevní oběh, uvolní celé tělo, ustoupí bolesti svalů unavené cvičením nebo sedavým zaměstnáním a uvolní se i dýchací cesty.
Saunování skvěle také pomáhá odstraňovat stres. Kdo jednou saunu zkusil jistě uzná, že je to výborný způsob regenerace a relaxace.
Dámy jistě ocení i omlazující účinky sauny na pokožku celého těla.

Relaxovat v sauně je příjemným zakončením pracovního dne nebo cvičení u nás. Vaše tělo bude posilněné i odpočaté a Vaše spokojenost a dobrá nálada dostoupí vrcholu.

Základní pravidla pro správné saunování:

  1. Před vstupem do sauny je nutné se z hygienických důvodů osprchovat a umýt mýdlem.
  2. Poté se zcela osušíme. Voda totiž kůži ochlazuje, proto jsou na mokrém těle účinky sauny zpomaleny. Při pocenímůžete lehce otírat povrch těla, což napomáhá otevírat kožní póry a odplavovat nečistoty z kůže.
  3. Do sauny se vstupuje pouze v ručníku nebo prostěradle.
  4. Pobyt v sauně má být krátký, ale působení intenzivní, ne déle než 15 minut. Děti a senioři nebo ti, kterým "bod varu" nedělá dobře, si raději vyberou spodní lavici.
  5. Nejvhodnější je saunovat se vleže, protože se tělo ocitá v rovnoměrné teplotní vrstvě.
  6. Nezapomeňte na řádné ochlazení
  7. Proceduru teplo-chlad opakujte alespoň 3x.
  8. V průběhu saunování je třeba doplňovat tekutiny. Vhodné jsou např. minerálky, ovocné šťávy nebo bylinné čaj.
  9. Po posledním ochlazení se opláchněte vlažnou vodou, nepoužívejte již mýdlo a zabalte se do ručníku.
  10. Kosmetika po sauně - po sauně nebute mít vysušenou pokožku, naopak kůže má optimální Ph, takže tím, že použijete tělové mléko, vše jenom pokazíte. Nejlepší je namazat se až 2.den po saunování. Samozřejmě ti, kteří mají extrémně vysušenou kůži, ji promažou, ostatní však nespěchají.

Kontraindikace - sauna se nedoporučuje v případě následujících zdravotních problémů: