Trénink

V Body-Space probíhá 30-ti minutový trénink formou pružné a plynulé chůze na běžeckém pásu zn. KETTLER.
Problémové partie (boky, břicho, hýždě, stehna) se nacházejí v podtlakové komoře, která je utěsněná neoprénovou sukýnkou >>>

Výdej energie se zvyšuje až o 50% ve srovnání s chůzí na běžeckém pásu bez použití vakua. Dochází k aktivnímu prokrvení problémových partií, tuk se začíná spalovat za kratší dobu, rozšiřují se cévy, aktivuje lymfatický systém a tím dochází k odplavování toxických látek z těla.

Při tréninku je velmi důležitá tepová frekvence, kterou je nutné po celou dobu 30-ti minut sledovat na monitoru, aby vaše aktivita měla smysl. Je doporučeno setrvávat v tzv. aerobním režimu, kdy intenzita pohybu činí 50 -70% z maximální tepové frekvence (MTF). MTF se mění s věkem a určí se podle jednoduchého vzorce MTF = 220 – věk. Vedle zobrazované TF vidíte i spálené kalorie a kolik jste ušli kilometrů.
Optimální tepová frekvence pro Body – Space

Na ovládacím panelu si regulujete zátež (rychlost a sklon pásu) a podtlak a dále v 5-ti minutových intervalech si zapínáte/ vypínáte infračervené světlo. (pokud vám IR začne být nepříjemné, pálit, vypnete ho dříve). Doporučujeme cvičení se střídavým podtlakem, tj. při zapnutí infračervého světla si podtlak snížíte a při jeho vypnutí opět zvýšíte.

Důležité: vstup i výstup do stroje, oblékání/ svlékání sukénky je možné jedině s obsluhou !

Doporučení pro maximální výsledky:

Co si vzít  na trénink: